Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina

TERENSKA NASTAVA U ZAGREBU

Autor: Lana Burušić, DORA JAMBREČEC, ANTE MARIĆ, 3. 11. 2017.

(izvor fotografije: www.croatiagems.com )

Na terensku nastavu u Zagreb išli smo u petak, 27.10.2017. Došli smo ispred katedrale i vodič nam je ispričao što se sve desilo katedrali. Znate li da je katedrala prije imala jedan toranj i da je imala sat na sebi? Nažalost, taj sat je stao kada je bio potres. A zatim smo se šetali do uspinjače i vozili se do Gornjeg grada. Bili smo na Markovom trgu i vidjeli Markovu crkvu. Vidjeli smo i kulu Lotrščak (kasnije je i puknuo top). Bili smo i u muzeju gdje nam je gospođa ispričala puno toga o Zagrebu. Vidjeli smo razne makete i kako se nekada živjelo. Bili smo i u tunelu Grič. Tamo smo vidjeli puno toga iz prošlosti. Najzabavnije mi je bilo kada je u tunelu padala umjetna kiša. Pred kraj smo otišli čuti pucanj topa. Zatim smo ušli u katedralu i vodič nam je najviše ispričao o katedrali. Kada smo završili obilazak otišli smo na sladoled. Naravno da smo prije sladoleda pojeli sendviče. Autobus nas je razvozio po stanicama.

Lana Burušić 4.b PŠL

Više izvještaja pročitajte u nastavku članka.

Ujutro u 7 sati došli smo u Osnovnu školu "Stjepan Radić". Kada smo ušli u školu odmah smo išli u blagavaonicu na doručak. Za doručak smo dobili pecivo sa sirom i sok. Kada smo pojeli, pošli smo u autobus. Krenuli smo na izlet u Zagreb. Moj razred i ja bili smo u stražnjem dijelu autobusa. Kada smo stigli u Zagreb, izašli smo iz autobusa i krenuli prema katedrali. Ispred katedrale čekali su nas vodiči. Mi smo bili s 4. A. iz PŠL. Naš vodič zvao se Adam. Prvo smo obišli glavnu tržnicu Dolac te smo otišli na Trg bana Josipa Jelančića. Dok smo hodali, saznala sam mnoge zanimljive stvari. Išli smo u muzej. U muzeju sam vidjela makete kako je grad Zagreb izgledao prije mnogo stoljeća. Od vodiča sam saznala kako je Zagreb uopće dobio ime. Išla sam uspinjačom do kule Lotrščak i tamo smo vidjeli Grički top. Točno u 12 sati (podne) puknuo je top. Poslije toga sjeli smo i jeli sendviče. Nakon što smo se odmorili krenuli smo dalje. Prvo što smo posjetili bio je tunel u kojem su bile izložene stare stvari, fotografije iz prošlosti i izumi koje je izumio Nikola Tesla. Na jednom dijelu tunela padala je kiša. Na kraju ušli smo u katedralu. Kada smo izašli iz katedrale pozdravili smo se s vodičem i otišli na sladoled u McDonald's. Poslije sladoleda ušli smo u autobus i otišli kući.

Dora Jambrečec, 4. b PŠL

Dana 27. 10. 2017. četvrti razredi osnovne škole išli su na terensku nastavu u Zagreb. Ujutro smo svi došli u školu. Otišli smo jesti u blagavaonicu, nakon toga sjeli u autobuse i krenuli. Putem do tamo smo se zezali i zabavljali. Kada smo stigli, kod katedrale su nas dočekali vodiči. Ispričali su nam priču o katedrali, Gradecu i Kaptolu. Nakon toga smo krenuli prema tržnici Dolac. Iznenadila nas je svojom ponudom raznobojnog voća i povrća. Prošli smo pokraj dijela s cvijećem. Nakon toga smo se zaputili kroz Tkalčićevu ulicu prema Trgu bana Josipa Jelačića. Vodič nam je tamo ispričao legendu o gradu Zagrebu i mnogo toga o Josipu Jelačiću. Šetnjom kroz Ilicu stigli smo do uspinjače. Popeli smo se uspinjačom na Gornji grad. Iskrcali smo se podno Gričkog topa od kuda se prostirao pogled na grad. Nakon toga smo se zaputili prema crkvi sv. Marka gdje smo ujedno vidjeli zgradu Vlade i Sabora. Nakon toga smo posjetili Muzej grada Zagreba. Tamo smo saznali puno o povijesti Zagreba. Poslije muzeja smo točno u podne prisustvovali pucnju Gričkog topa podno kule Lotršćak. Nakon toga smo jeli, pa otišli u tunel. Jednim dijelom u tunelu je padala kiša i bilo je jako zabavno. Poslije tunela smo otišli u McDonald's na sladoled. Umornih nogu i puni novih znanja uputili smo se prema autobusima i odvezli kući. Meni je bilo jako dobro! ! !

Ante Marić, 4. b PŠL

VRIJEME INFORMACIJA

Potvrda o školovanju

NATJEČAJI ZA POSAO

Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u Pravilniku o zaštiti podataka.

POLITIKA PRIVATNOSTI

U školskoj godini 2023./2024. naša škola sudjeluje u dvogodišnjem međunarodnom Erasmus+ projektu ‘Solidarity is About Youth - SAY’/‘p.s. Pokreni solidarnost!’ koji se paralelno održava u Hrvatskoj, Španjolskoj, Sloveniji, Italiji, Francuskoj i Poljskoj. Cilj projekta je obogatiti nastavu građanskog odgoja i obrazovanja, a s učenicima obraditi teme solidarnosti, siromaštva, nejednakosti, diskriminacije, ljudskih prava te suvremene svjetske izazove i to kroz obradu fotografija i pisanje osvrta. Fotografije koje će učenici analizirati prednji su dio razglednice koju će poslati svojim sugrađanima, poput “poruka u boci” s ciljem pokretanja dijaloga o solidarnosti s lokalnom zajednicom - odgovorite im! Tijek projekta možete pratiti na: https://www.fraternity-card.eu/ U Hrvatskoj projekt vodi Centar za mirovne studije, a našoj školi koordinatorica je Ivana Kosko. Projekt je sufinanciran sredstvima Europske Unije iz programa Erasmus+.

RASPORED ZVONA
JELOVNIK

Za pregled jelovnika klikni OVDJE.

ZAHVALJUJEMO TVRTKI MONTING D.O.O. NA VELIKODUŠNOJ DONACIJI ZA

IZRADU SKULPTURE IGRA

U DVORIŠTU NAŠE ŠKOLE.

PROJEKTI
ZANIMLJIVOSTI
Crtice iz Lupoglava

CRTICE IZ LUPOGLAVA

Pročitajte radove naših malih novinara iz Lupoglava.

LISTA DOBRIH KNJIGA

Hrvatsko knjižničarsko društvo u suradnji s pedagozima, učiteljima i knjižničarima, svake godine izabire najbolje naslove za male knjigoljupce i njihove roditelje. Dosadašnje liste knjiga pogledajte OVDJE.

Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina / Domaćinska 1, HR-10370 Božjakovina / www.os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr / skola@os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr